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The power of merchandising 💡🎷🐝 by Leo




The power of merchandising

In the value creation process we encounter challenges at every step we take. Planning plays a vital role in enriching enterprise architecture processes. Creation of supply and demand in each of the slaves is the chain.

It is when merchandising sows habits and strengthens the tendencies attached to people's habits. Depending on culture, language, socially accepted practices, including entertainment trends.

For this reason, inspiring the path to illuminate new experiences is a clear and consistent strategy to catapult the collective leadership that each society is in its dynamics of identifying. The blacksmith, the carpenter, the butcher, the athlete are some of the habits that between value and value manages to permeate the sense of collective belonging.

Loving to create is just one of the habits more than sowing and multiplying harmony in each of the environments where it is gestated.

don't forget the opportunity to learn how to collect.

We can do a simple exercise with Caps.

According to the business purpose. If you want to sow exclusivity in a brand. Always charge 10% more than your most expensive brand costs.

If what you want is a traditional brand, it charges 10% less than the most expensive brand on the market.

And if what you crave is a massive brand, compete on price at the level of charging 10% more than what your supply chain costs, including transportation, administrative costs and advertising.

So welcome to the adventure.



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El poder del merchandising 

En el proceso de creación de valor nos encontramos retos en cada paso que damos. La planeacion juega un papel vital para enriquecer los procesos de arquitectura empresarial. Creación de oferta y demanda en cada uno de los eslavo es de la cadena.

Es cuando el merchandising siembra hábitos y fortalece las tendencias adscritas a los hábitos de las personas. Según la cultura, el lenguaje, las prácticas socialmente aceptadas, inclusive las tendencias de entretenimiento.

Por eso inspirar el camino a iluminar nuevas experiencias es una estrategia clara y consizq para catapultar los liderazgos colectivos que cada sociedad está en su dinámica de identificar. El herrero, el carpintero, el carnicero, el deportista son algunos de los hábitos que entre valor y valor logra permear el sentido de pertenencia colectivo. 

Amar crear es solo uno de los hábitos más que siembra y multiplica armonía en cada uno de los entornos donde se gesta.

Y no se olvide la oportunidad de aprender a cobrar.

Podemos hacer un ejercicio simple con Gorras.

Según el propósito comercial. Si deseas sembrar exclusividad en una marca. Siempre cobra un 10% más de lo que cuesta tu marca más costosa.

Si lo que deseas es una marca tradicional cobra 10% menos que la marca más costosa del mercado. 

Y si lo que te antoja es una marca masiva compite con precio al nivel de cobrar un 10% más que lo que cuesta tu cadena de suministro, incluyendo transportes, costos administrativos y publicidad. 

Así que bienvenido a la aventura.




Sociological Euphemisms 🦉

article by: Editorial

Going from eating eggs in Colombia to eating Salmon or shark every day. 🦊🦈🐣


Going from eating eggs in Colombia to eating Salmon or shark every day. 🦊🦈🐣


Going from eating eggs in Colombia to eating Salmon or shark every day.

Eating habits define how prosperous your life will be. And your family will grow so much.

The purpose of growth is healthy to be able to feed on animals that in their life were large in size and not small such as chicken eggs. More info



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