Section Flow

We are already on linked in, we are rocking for you... more info

New bourgeois’s. The shields are more than a simple image... more info

The government of the senses. Today we see how the human  ... more info

ESTO ES accuin jejejeje jejejeje jejejej jejeje jejeje jejejej jejeje jejeje jejeje 

Enjoy

Search Article

Trade in developed territories 💡🏰🍓 by Leo



Trade in developed territories

It is pure magic when a city identifies that its communities are integrated into the second floors.
Traditionally in Hispanic cities we observe how communities are usually located on the second floors of commercial establishments.

This is the case of the billiard communities, which flourish so much in all Hispanic territories.

And if we give ourselves the opportunity to plant new commercial communities on the second floors.

How about a Golf community in Video Games. A Cafe community on a second floor. Argentine Food Communities. Brazilian, French food communities.

Many of the communities that currently develop in WhatsApp groups can be established in this type of spaces, and this in municipal councils and mayors' offices would correspond to a level of awareness that takes them to the next level of management and awareness.

We are facing a major challenge where we flow before the edifying commercial purpose in each of the communities that each Culture stimulates growth.

Particularly from the magazine we find interesting the commercial communities of the 2nd floor of Baseball, of habit games, of Social Networks, of Multimedia content creation.

The awareness of opportunity is the opening of new supply and demand in the territories that in the past, due to ignorance in the management of colors, have not managed to consolidate the next level.





 Click here to tweet similar



*** 



Comércio em territórios desenvolvidos


É pura magia quando uma cidade identifica que as suas comunidades estão integradas nos segundos andares.
Tradicionalmente nas cidades hispânicas observamos como as comunidades costumam estar localizadas nos segundos andares dos estabelecimentos comerciais.

É o caso das comunidades de bilhar, que tanto florescem em todos os territórios hispânicos.

E se nos dermos a oportunidade de plantar novas comunidades comerciais nos segundos andares.

Que tal uma comunidade de golfe em videogames. Uma comunidade de café no segundo andar. Comunidades Alimentares Argentinas. Comunidades alimentares brasileiras e francesas.

Muitas das comunidades que atualmente se desenvolvem em grupos de WhatsApp podem estabelecer-se neste tipo de espaços, e isso nas câmaras municipais e nas autarquias corresponderia a um nível de sensibilização que as levaria ao próximo nível de gestão e sensibilização.

Estamos diante de um grande desafio onde fluímos diante do propósito comercial edificante em cada uma das comunidades que cada Cultura estimula o crescimento.

Particularmente da revista achamos interessantes as comunidades comerciais do 2º andar do Beisebol, dos jogos de hábitos, das Redes Sociais, da criação de conteúdos Multimédia.

A consciência da oportunidade é a abertura de nova oferta e procura nos territórios que no passado, por desconhecimento na gestão das cores, não conseguiram consolidar o próximo nível.




 Click here to tweet similar



*** 



El comercio en territorios desarrollados


Es magia pura cuando una ciudad identifica que sus comunidades se integran en los segindos pisos.
Tradicionalmente en als ciudades hispanas observamos como las comunidades de manera habitual se ubican en los segundos pisos de los estrablecimientos comerciales.

Es el caso de las comunidades de billar, que tanto purulan en todos los territorios hispanos.

Y si nos damos la oportunidad de sembrar nuevas comunidades comerciales en los segundos pisos.

Que tal una comunidad de Golf en Juegos de video. Una comunidad de Cafe en un segundo piso. Comunidades de Comida argentina. Comunidades de comida Brasileña, Francesa.

Muchas de las comunidades que en la actualidad se desarrollan en grupos de Whatsap se pueden establecer en este tipo de espacios, y esto en los consejos municipales y en las alcaldias corresponderia a un nivel de conciencia que los lleva al siguiente nivel de gestión y conciencia.

Estamos frente a un reto mayusculo en donde fluimos ante el proposito comercial edificante en cada una de las comunidades que cada Cultura estimula en crecimiento.

Particularmente desde la revista encontramos interesante las comunidades comerciales de 2do piso de Baseball, de juego de habitos, de Redes Sociales, de creacion de contenido Multimedia. 

La conciencia en oportunidad es la apertura de oferta y demanda nuevas en los territorios que de antaño por ignorancia en la gestion de los colores no han logrado consolidar el siguiente nivel.





 Click here to tweet similar



***

Sociological Euphemisms 🦉

article by: Editorial

Going from eating eggs in Colombia to eating Salmon or shark every day. 🦊🦈🐣


Going from eating eggs in Colombia to eating Salmon or shark every day. 🦊🦈🐣


Going from eating eggs in Colombia to eating Salmon or shark every day.

Eating habits define how prosperous your life will be. And your family will grow so much.

The purpose of growth is healthy to be able to feed on animals that in their life were large in size and not small such as chicken eggs. More info



Publicity